PATRONLAR KULÜBÜ

Şirketinin vizyonuna ve büyüme potansiyeline inanan, bunun için ezberini bozmaya ve konfor alanından çıkmaya hazır bir işletme sahibiyseniz, doğru yerdesiniz!

Patronlar Kulübü (Grup Koçluğu)

İşinizde Uzmansınız, Ya Patron Olmakta?

Elbette işinizde teknik olarak uzmansınız ve kendi şirketinizi kurdunuz. Bununla birlikte patron olmak başka yetkinliklerinizin de olmasını gerektiriyor. Eğer şirketinizi, ekibinizi ve iş sonuçlarınızı yönetmekte zorlanıyorsanız, pazarlama ve satış yetkinlikleri konusunda gelişmeye ihtiyacınız varsa ve nakit ve gelir yaratmak konusunda aynı yerde sayıyorsanız bu programa adım atın. Patronlar Kulübü GRUP KOÇLUK Programı tam da bu tür ihtiyaçları olan patronlara göre. Hem bütçe hem de yapmaları gereken zaman yatırımı olarak çok uygun, satış, pazarlama, finans, ekip ve yönetim konusunda donanımlı ve aksiyon odaklı bir programdır.

Program Nasıl Yapılıyor?

İşletme Sahipleri ile 15 günde bir, 8 oturum boyunca bir araya gelinir ve interaktif bir katılımla gerçekleştirilen her bir oturum sonrasında derhal uygulamaya geçmeye yönelik örnekler, yönergeler ve çalışma dosyaları paylaşılır. Bir sonraki seans öncesinde yapılan çalışmaların değerlendirilmesine yönelik ara takip seansıyla katılımcıların soru ve sorunları yanıtlanır.

Ana seanslar 2,5 saat, takip seansları 1 saat olarak gerçekleşir. Amaç 8 oturumu tamamladığınızda, şirketinizi 360 derece her yönüyle gözden geçirmeniz, pratik ve uygulamaya dönük karar ve aksiyonlara başlamanız ve ileri dönük olanlara ilişkin spesifik bir plan oluşturmanızdır. Hap şeklinde ve damıtılmış bilgilerin aktarıldığı bu program mini bir MBA programının muadilidir. Cevap bulacağınız başlıca sorular aşağıdaki gibidir:

1-Geleceğinizi Tasarlamak Şirketinize tamamlanması gereken bir ürün gözüyle baktığınızda bitmiş hali neye benziyor? Bu hayalinizi nasıl net hedeflere ve bir plana dönüştüreceksiniz? Hem ekibinize hem de müşteri ve irtibat çevrenize tutkunuzu yansıtan Vizyon-Misyon cümlelerini, Şirketinizin Kültür Değerlerini nasıl oluşturacaksınız?

2-Finansal Okuryazarlık Şirketinizdeki hangi rakamları bilmeli, takip etmeli ve temel finansal raporları nasıl yorumlamalısınız? Mali müşavirinizden hangi sıklıkla hangi raporları talep etmeli ve neleri sorgulamalısınız? Finansal bilgileri şirketinizin sağlam ve kontrollü büyümesi için nasıl kullanacaksınız?

3-Düzenli Nakit Akışı Sağlamak Para bugün var, yarın yok döngüsünden nasıl kurtulur, tahmin edilebilir bir nakit akışı yaratmayı nasıl başarabilirsiniz? Etkin pazarlama yapmanın karlılık ve düzenli nakit akışı yaratmaktaki kaldıraç etkisi nedir?

4-Yeni Dünyada Pazarlama Teknikleri İdeal müşterinizi nasıl belirleyecek, onlara nasıl ulaşacak ve farkınızı nasıl ortaya koyacaksınız? Müşterilerinizin sadakati ve sizden sürekli satın almalarını sağlamak için neler yapmalısınız?

5-Yeni Dünyada Satış Teknikleri İyi satışçıya dair doğru bilinen yanlışlar nelerdir? Soruların satışta yeri nedir? Hangi soru hangi aşamada nasıl kullanılmalı? Müşterilerinizin DISC davranış profiline göre karar verme ve etkilenme kriterlerinin farklı olduğunu biliyor muydunuz? Satışı kapatma ve itiraz karşılama yöntemleri nelerdir? Etkili bir satış süreci nasıl oluşturabilirsiniz?

6-Sosyal Medya Dijital pazarlama ve Linkedin, Twitter, Instagram, Facebook gibi platformları nasıl kullanırsanız sonuç alabilirsiniz? Neyi farklı yapmalısınız?

7-Disc ile Doğru Kişileri Seçmek, A Takımını Kurmak Şirketinizi kontrollü büyütmek ve size bağımlı olmayan bir sistem kurmak, doğru kişiyi işe almak ve performansını iyi yönetmekten geçiyor. Dünyada kullanılan davranış profili testlerinden biri olan DISC’i işe alımda ve ekibin sinerjisini oluştururken nasıl kullanacaksınız? A Takımı ve kazanan ekip yaratmanın adımları ve kriterleri nelerdir?

8-90 Günlük Plan Oluşturma İşinizin içinde çalışıyor ve aynı yerde sayıyorsanız, spesifik hedefleriniz ve bunlara ulaşmaya hizmet eden bir planınız yok demektir. En değerli varlığınız zamanınızı sonuç ve hedef odaklı kullanmak üzere 90 günlük plan oluşturarak işinizin üstüne çıkabileceğinizi biliyor musunuz? Hedef nasıl konulur? Plan nasıl yapılır?

İşletmenizi bir üst seviyeye taşıyalım...