Blog
SMART Hedef Nedir ve Nasıl Oluşturulur?
SMART Hedef koymak denildiğinde her birimize çağrıştırdığı anlamlar birbirinden oldukça farklıdır. Öncelikle hedef konulmasına ve bunların yazılı olmasına ne gerek var yaklaşımını Brain Tracy’nin şehir efsaneleri olarak tanımladığı şu 3 bakış açısıyla ele alalım....
Şirketimizde Hangi Büyüme Fırsatları Var? (Büyüme Analizi)
Şirketlerin büyüme analizi neleri içerir? Sizce şirketimin büyüme potansiyeli var mı? gibi sıkça karşılaştığım sorulardan yola çıkarak, genel fikir verebilecek bir içerik paylaşmak istedim.Öncelikle şirketlerin biliyoruz ki ilk kurulma sebeplerini temsil eden ve “Ana...
Stratejik Yönetim Ve Pozitif Tutum
Stratejik yönetim için şirket kültür değeri olarak pozitif tutum size ne ifade ediyor? Her durumu olumlu karşılamak, yolunda gitmeyen durumlarda gülebilmek ve onları yok saymak mıdır pozitif tutum? Elbette değil! Hem bireysel hayatlarımız hem de iş hayatımız...
Stratejik Pazarlama Planındaki 9 Alan Nedir?
Konuya girişimizi önce “Neden Pazarlama Yapmalıyız?” sorusunu yanıtlayarak yapalım. Şirketlerde düzenli nakit akışı olmaması, az sayıda müşteriye yüksek derecede bağımlılık, fiyat rekabetinin içinde sürekli savruluyor olmak gibi birçok sorunun sebebi ya hiç ya da...
Şirketimi Kur Riskinden Korumanın 4 Temel Yolu Nedir?
Şirketimi kur riskinden korumak mümkün mü? Bunun 4 Temel yolu nedir? Son günlerin soluk kesen gelişmesi döviz kurlarındaki yüksek artışlar ve Türk Lirasının değer kaybı malumunuz. Elbette bunun sonucu olarak genel ekonomik konjonktürden etkilenmeyen işletme yoktur....
Yatırım Alma Sürecinde Sizi ne Bekliyor?
Şirketinize yatırım alma sürecinde sizi ne bekliyor? Herhangi bir yatırımcı veya potansiyel ortak şirketinizle ilgilendiyse ve genel bilinen adıyla “Due Diligence” süreci yaşamışsanız, bu yazıda aktaracaklarımı yaşayarak deneyimlemişsiniz demektir. Henüz bu tür bir...