Blog

SMART Hedef Nedir ve Nasıl Oluşturulur?

SMART Hedef Nedir ve Nasıl Oluşturulur?

SMART Hedef koymak denildiğinde her birimize çağrıştırdığı anlamlar birbirinden oldukça farklıdır. Öncelikle hedef konulmasına ve bunların yazılı olmasına ne gerek var yaklaşımını Brain Tracy’nin şehir efsaneleri olarak tanımladığı şu 3 bakış açısıyla ele alalım....

daha fazla bilgi edinin
Stratejik Yönetim Ve Pozitif Tutum

Stratejik Yönetim Ve Pozitif Tutum

Stratejik yönetim için şirket kültür değeri olarak pozitif tutum size ne ifade ediyor? Her durumu olumlu karşılamak, yolunda gitmeyen durumlarda gülebilmek ve onları yok saymak mıdır pozitif tutum?  Elbette değil! Hem bireysel hayatlarımız hem de iş hayatımız...

daha fazla bilgi edinin
Stratejik Pazarlama Planındaki 9 Alan Nedir?

Stratejik Pazarlama Planındaki 9 Alan Nedir?

Konuya girişimizi önce “Neden Pazarlama Yapmalıyız?” sorusunu yanıtlayarak yapalım. Şirketlerde düzenli nakit akışı olmaması, az sayıda müşteriye yüksek derecede bağımlılık, fiyat rekabetinin içinde sürekli savruluyor olmak gibi birçok sorunun sebebi ya hiç ya da...

daha fazla bilgi edinin
Yatırım Alma Sürecinde Sizi ne Bekliyor?

Yatırım Alma Sürecinde Sizi ne Bekliyor?

Şirketinize yatırım alma sürecinde sizi ne bekliyor? Herhangi bir yatırımcı veya potansiyel ortak şirketinizle ilgilendiyse ve genel bilinen adıyla “Due Diligence” süreci yaşamışsanız, bu yazıda aktaracaklarımı yaşayarak deneyimlemişsiniz demektir. Henüz bu tür bir...

daha fazla bilgi edinin