ActionCoach Kimdir?

Brad Sugars

Chairman of ActionCOACH

Dünyanın bir numaralı İşletme Koçluğu firması olan ActionCOACH, 1993 yılında şu anki CEO’su Brad Sugars tarafından kurulmuştur. ActionCOACH, 80’den fazla ülkede 1.500’den fazla ofiste, binlerce işletme koçu ile hizmet vermektedir ve vizyonu “İş Dünyasının Eğitilmesi Aracılığıyla Dünya Refahının Artması”dır.

ActionCOACH dünya çapında 1500’ü aşkın ofisi ile yeni iş kurma ve geliştirme stratejilerinin odak alındığı workshop’lar, grup koçluğu oturumları ve birebir İşletme Koçluğu programları sayesinde, 25 yıl içinde 15 bini aşkın müşteriye ve 500 bini aşkın seminer katılımcısına ulaşmıştır. Tüm dünyada ölçülen başarı oranı % 92’dir. Bir diğer deyişle, çalışılan İşletme sahiplerinin hedeflerine ulaşma oranı % 92’dir.

İşletmeler küreselleşen ekonominin lokomotifleridir. İşletme koçu olarak amacımız;

– İşletmelerde girişimciliği geliştirmek ve desteklemek,
– İşletmelerin yönetim becerilerinin ve kurumsal etkinliklerinin gelişmesinde rol oynamak,
– Türkiye’de hızla büyüyen ve gelişen iş ve yatırım ortamının iyileştirilmesi sürecinde İşletmelerin yanında olmak ve onların rekabet avantajını artırmak,
– İşletmelerin dünyaya ve farklı piyasalara açılmasında onlara destek olmak, yol göstermektir.

ActionCOACH’un İŞLETMELERLE ÇALIŞMA ALANLARI

ActionCOACH, İşletmeler ile 5 ana konuda çalışır.

Satış – Her ticari işletme kar etme hedefi taşır. Karlılığın artırılmasına yönelik satış stratejileri üzerinde çalışılır.

Pazarlama ve Reklam – Satış yapmak için, öncelikle potansiyel alıcılar bulunmalıdır. 12 ay süren, bire bir koçluk sürecinde, ActionCOACH, firmalara kar yaratacak, uygulaması kolay ancak sonuca yönelik, güçlü pazarlama teknikleri ve yaklaşımları öğretir.

Ekip Kurma ve İstihdam – Doğru insanlardan oluşan A Takımı ile çalışmak her firma sahibinin istediği bir konudur. ActionCOACH, firmalara, motivasyonu yüksek, hırslı, hevesli ve sadık takım üyelerini nasıl seçeceklerini ve seçilen bu takımın birlikte hareket ederek başarıya ulaşmasının metotlarını öğretir.

Sistemler ve İş Geliştirme – Çoğunlukla, İşletme patronlarının hayatlarına işleri yön verir. Oysa ki amaç firma sahibinin işini yönetmesidir. Yaratılacak sistemler ile, İşletmeler kurumsallaşmış firmalara dönüşürler.

Müşteri Hizmetleri – İşletmelerin, ürün ve hizmetlerini nasıl daha istikrarlı bir şekilde müşterilerine sunmaları gerektiği konusunun çalışıldığı alan. İşletme müşterilerinin, sunulan ürün ve hizmetleri kolayca almalarının yolları, müşterilerin bu alışverişten memnun olarak, sadık müşteriye dönüştürülmesi ve kendileri dışındaki çevrelere de aldıkları hizmet ve ürünü tavsiye eder hale gelmeleri ile ilgili stratejilerin anlatılmasını kapsar.